Friday, July 31, 2009

010809

hmmm... arini da cukup seminggu aku kt umh... n sepatutnya aku akn blik penang ari ahad ni... tp disebabkn virus H1N1 yg menyerang ACMS, kolej pn tutup sehingga 040809 ni... so, aku x jadi nk blik la ahad ni... aku akan ad kt umh smpy la ari selasa ni n tnggu abg aku anta blik nti... pagi?? petang?? malam?? kisah la... mana2 pn bley... dpt la aku tenangkn jiwa aku lagi kt sini a few days lgi... hope nti bla da blik penang, aku dapat start new life dgn jiwa aku yg fresh ni... klu la ad org yg x serabutkn mind aku..! but, i don't think so yg mind aku ni akn jd ok lepas aku blik nti... tp apa2 pn, u have to try sofia!! aja2!! chaiyo!!!

if aku x decide nk stdy kt acms,
if aku accept ja offer uitm tu,
if aku .....
if....
if and only if everything can turn back..
aku akn putar balik tyme untuk btulkn apa yg aku wt salah slma ni..
aku akn cuba elakkn apa yg terjadi dr jadi..
aku akn mulakn semula dgn baek..

tp aku ni jz hamba Allah yg lemah dan hina yg xmampu nk bebuat apa2...
jz ini menjadi angan2 aku semata2...
berangan kn xkena bayar...

so, selagi blum kerajaan kenakan cukai untuk berangan, aku nk trus berangan puas2...
(hahaha... aku ni mental disorder ke apa eyh??)

No comments:

Post a Comment